Opdracht omschrijving
De gemeente bezit en beheert ongeveer 110 vastgoedobjecten. Variërend van musea en parkeergarages tot sportvastgoed, monumentaal vastgoed en percelen grond. Jouw uitdaging: het beheren van deze gebouwen en terreinen. Je hebt de verantwoording over zowel het dagelijks als het planmatig onderhoud met een scherp oog op duurzaam in stand houden.
Je bent alert op spoed reparaties en schakelt hiervoor met interne collega’s en externe partijen. Je hebt de relevante contacten voor elke uitdaging binnen handbereik. Daarnaast fungeer je als spil tussen huurders en collega’s die zich bezighouden met facilitaire zaken, projecten en beleid. Ook geef je technisch adviezen aan (interne) stakeholders.
Binnen onze gemeente bieden we je de ruimte om met een grote mate van zelfstandigheid, samen met het team, je werk aan te pakken. Dit alles uiteraard binnen de kaders van onze gezamenlijke beleidsdoelstellingen zoals opgenomen in onze nota Vastgoed. Jouw werkzaamheden zijn gevarieerd en je bepaalt grotendeels zelf je planning, waarbij flexibiliteit een belangrijke rol speelt. Veel van onze collega’s binnen het vastgoedteam zijn minimaal 3 dagen aanwezig wat bijdraagt aan een gezellige, fijne maar ook een productieve werksfeer.
Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden:
- Het technisch onderhoud van de gemeentelijke vastgoedportefeuille en de naleving van wet- en regelgeving. Inclusief het reageren op storingen en meldingen vanuit Fixi en Topdesk.
- Het actueel houden van het DMJOP (Meerjaren Onderhoudsplan) en het bewaken van de kwaliteit van gebouwen en technische voorzieningen.
- In afstemming met de andere propertymanagers invulling geven aan het werkplan 2025 en de geplande investeringen onder verantwoordelijkheid van de assetmanager(s).
Planning
Meer informatie en offerte uit brengen is mogelijk nadat u bent toegelaten als leverancier.
Om een verzoek tot toelating tot één of meerdere categorieën te kunnen indienen, dient u zich eerst éénmalig te registreren.